Liberi la rasfoit

joi, 3 septembrie 2015

Noua gama de rujuri Avon

 Cea mai noua gama de rujuri de la Avon este luna aceasta vedeta brosurii. De cand le-am vazut am stiut ca le voi incerca si ca voi impartasi parerea mea cu voi. Acesta este ambalajul... metalic de data aceasta... si dupa parerea mea arata mult mai chic, din nou are capacul transparent, in varf, pentru a vizualiza mai usor nuantele.

Pentru un review mai detaliat am incercat cinci nuante. Formula are ca scop sa ofere un apect de buze "pline" sau mai bine zis, un efect de volum 3D. Sincer, a reusit acest lucru, si chiar mi-a intrecut asteptarile. Are o formula cremoasa cu un aspect destul de mat, iar culorile sunt foarte pigmentate si se pastreaza o zi chiar daca ai mancat, ai baut, sau ai facut orice altceva.Merita incercate, nu va veti dezamagi, are 15 nuante din care puteti alege, calde, reci, depinde ce gusturi aveti. 
 Acestea sunt nuantele incercate de mine:

Prima nuanta- In the Buff:
o culoare calda, un nude spre maroniu




















                                                            A doua - Pucker up:                              o culoare rece, un roz puternic




















                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    A treia - Bitten:
               o culoare rece, un fucsia foarte frumos


































A patra- Mad for Mauve
  o culoare calda- un mov rozaliu



















Si ultima - Hot Pants
 o culoare rece, un rosu rozaliu































Sper ca va placut acest post si cu speranta ca poate v-am si ajutat, imi iau la revedere de la voi cerandu-mi scuze ca nu am mai postat in aceasta vara, keep watching :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu