Liberi la rasfoit

marți, 30 iunie 2015

Despre Blog


    Pentru început, vreau să facem cunoştinţă!
Mă numesc Denisa Deac, deocamdată am doar 15 ani, şi tind să cred că vârsta nu ar trebui să fie un impediment în această lume, lumea Bloggerilor. Iubesc tot ce ţine de beauty şi îmi doresc să împărtăşesc şi cu voi acest lucru. 
   Fiind reprezentant Avon, doresc să fac review-uri asupra produselor din broşură. Sunt mulţumită de calitatea lor, de aceea îmi doresc să arăt o altă perspectivă a lor. 
    Îmi propun să fac şi tutoriale, poate voi vorbi puţin şi de fashion, voi face tag-uri şi tot ce mă reprezintă. 
   Doresc să comunic cu voi, de ce nu poate chiar vă ajut cu ceea ce-mi propun să fac, şi bineînţeles, sunt deschisă la opinii,sfaturi şi critici constructive în limita bunului simţ.
     Astea fiind zise, let's begin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu