Liberi la rasfoit

joi, 2 iulie 2015

Ce tip de ten ai?

    Când vine vorba despre îngrijire în general, şi cu precădere îngrijirea tenului, putem observa cu uşurinţă două mari tendinţe: formule cu ingrediente naturale şi formule ce au la bază tehnologii avansate ce au ani întregi de cercetări amănunţite în spate.
    Ambele tipuri de formule sunt testate şi sigure pentru ten, fiind deopotrivă dezvoltate în laborator de către specialişti. Alegerea depinde doar de tenul tău.
    Indiferent de formulă, este important ca înainte de orice să identifici tipul de ten şi nevoile sale.
    Unele dintre voi poate ştiţi cu siguranţă tipul vostru de ten, dar sunt poate printre voi care aveţi doar o idee, iar aici intervin eu.



     Citeşte cu atenţie afirmaţiile de mai jos şi notează orice ţi se potriveşte. Adună apoi literele corespunzătoare şi află ce tip de ten ai.

1. Simt că pielea tenului "mă strâge".
      U
2. Tenul meu este neted şi catifelat.
      N
3. Tenul meu este încărcat (deseori îmi apar puncte negre şi/sau coşuri)
      G   M
4. Tenul meu este proaspăt şi curat mai mereu.
      N
5. Pielea mea este deseori lucioasă, în special în zona T (frunte, nas şi bărbie)
      M
6. Pentru a îmi menţine aspectul mat, trebuie să aplic pudră de mai multe ori pe parcursul zilei.
      G    M
7. Porii de pe ten sunt foarte vizibili şi deschişi.
      G   M
8. Aspectul tenului meu este cât se poate de neted - pielea nu prezintă riduri iar porii sunt închişi, aproape inexistenţi.
      N
9. Pielea mea tinde să se descuameze ( epiderma are tendinţă de cojire)
      U
10. Tenul meu prezintă linii fine vizibile.
      U
11. Pielea mea tinde să se înroşească foarte uşor, în special după expunerea la soare sau schimbările de temperatură.
      U   S
12. Tenul meu este lipsit de elasticitate.
      U
13. Mi se întâmplă de foarte multe ori ca tenul să mă usture la contact cu crema de faţă.
      S
14. Capilarele sunt vizibile
      U   S
15. Pielea are un aspect neted şi este bine hidratată.
      N
16. Chiar şi la mijlocul zilei, tenul meu are un aspect proaspăt şi îl simt bine hidratat.
      N
17. Tenul meu are nuanţă neuniformă şi este lipsit de strălucire.
      U   N   G   M   S
18. Pielea mea a început să îşi piardă elasticitatea şi aspectul ferm.
      U   N   G   M   S

Majoritatea U   Majoritatea N     Majoritatea G    Majoritatea M      Majoritatea S
  Ten uscat          Ten normal        Ten gras            Ten mixt           Ten sensibil

Sper că v-am fost de folos şi că acum vă va fi mult mai uşor să vă cumpăraţi cremele potrivite tenului vostru. Ce părere aveţi despre acest test? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu